sobota 18. listopadu 2017

a je vylosováno


Dnes ráno mi s losováním nepomáhal můj muž, ale vnoučata. Sama si napsala čísla dle 13 komentářů, sama zamíchala a sama losovala.
A tady to je. Bylo vylosováno toto pořadí 2, 1, 11 a 12.
Všem společně gratulujeme.
Dárečky pošlu během příštího týdne. Všem děkuji za účast a komentáře.


7 komentářů:

  1. Marti, gratuluji výherkyním a přeji všem krásný víkend. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky gratuluji výherkyním. Vnoučatům se povedlo vylosovat zajímavou kombinaci čísel - jen z jedniček a dvojek :-). Takže mne jako 4 štěstí tentokrát minulo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, no na to, jak dlouho čísla míchaly a ještě jim pak všechna z velkého hrnku vypadla na zem a musely znovu, tak jsem na ta čísla taky koukala jak blázen. No povedlo se jim. Hezkou neděli.

      Vymazat
  3. Hezký podvečer,děkuju vnoučatům,měly šťastné ručky v můj prospěch.
    přeju pěkné a zdravé dny,Helena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taky přeju hezké dny. Balíček odejde někdy příští týden, ale v pondělí a v úterý jsem v Praze, takže asi spíš až koncem týdne.

      Vymazat
  4. Ahoj Marti, děkuji moc za výhru u tebe a gratuluji i ostatním výherkyním. To bylo překvapení. 2x jsem počítala, jestli ta 11 jsem skutečně já. Tak to už mám malé Vánoce. Děkuji moc. Iva
    mcbetty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.