pondělí 16. října 2017

Justýna pracuje...




Už jsem se zmínila, že po toulavém létě, kdy už jsme se pomalu s Justýnou loučili, ale pokaždé se vrátila, se náš jezevec hodně změnil
Je to sice v deseti letech s podivem, ale život přináší překvapení pořád a tím je zajímavý.
Naše dáma a netykavka, v pravém slova smyslu asociál se změnila v mazlivou kočičku, která se chce mazlit, chovat a nosit. Dřív jsem si musela tyhle chvilky krást pomalu násilím. Teď na ně někdy s lítostí vzpomínám.
Hlavně když chce Justýna téměř každé ráno se mnou pracovat.
V pátek si vyskočila na psací stůl a asistovala mi při psaní.
Lezla přes klávesnici, takže se na obrazovce notebooku objevovaly nesmysly a část textu mi vymazala. Dožadovala se mazlení, zpočátku se válela na zádech a musela jsem ji hladit a psát jednou rukou. Potom se přibližovala a dávala najevo, že chce chovat.
Byl to oprus, tak jsem si ji vzala na klín, protože jinak práci pro deník nedodělám.
Vydržela tam asi čtvrt hodiny a bylo vidět, jak ji štve, že píšu.
Skočila tedy zpátky na stůl a usnula na deskách v zátiší mých odložených činek.

14 komentářů:

  1. Teda ta si vyžadovala pozornost. Až jí to unavilo a raději usnula :o)), a tak jsi měla tichého společníka. Teda pokud hlasitě nechrápala?
    Pěkný den Marti.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, naštěstí nechrápe :-) I tobě pěkný den, i když u nás moc pěkně není, je mlha.

      Vymazat
  2. Pěkný den, to je opravdu společnice k nezaplacení... :) Obzvlášť, co se toho vymazaného textu týče, by mě brali všichni rohatí... :) Ale jinak je to láska k nezaplacení, což? :)
    Mějte se krásně, užívejte babího léta... :)
    Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, je úžasná a já ji miluju, i když někdy bych ji zabila. Jednou mi vymazala půl textu a já už to nenapsala stejně. Nešlo mi to, páč na poprvé to většinou vyjde nejlíp :-). I vám krásné dny.

      Vymazat
  3. A je to opravdu Justýna? Nevrátila se vám domů jiná kočička? Užívej si mazlení, než si to rozmyslí. Ale vím jaké to je, také jsem se štěnětem občas psala jednou rukou a moc to nejde. :o)
    Přeji fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, kdyby neměla tak zvláštní barvu, která je celkem vzácná, tak bych si taky myslela, že ji někdo vyměnil :-) Hezké dny.

      Vymazat
  4. Tvůj článek mi připomněl chvíle s mým perským kocourkem. To jsem ale byla ještě náctileté děvče. Lehával mi na psacím stole, když jsem se učila do školy:-).
    Užívej chvíle kočičího zájmu a hezké dny.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrieto, jsou to zlatíčka někdy na zabití :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  5. No, není divu, že je unavená, když cvičila s ,,tvými" činkami :-)))
    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a já jsem unavená z ní :-) Šest kilo živé váhy není jen tak :-)))

      Vymazat
  6. Že jsou kočky pyšné, to je známé, ale pracovité ? Vzácnou kočičku to máš :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, byla bych raději, kdyby pracovitá nebyla :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  7. Miluji svoje kočky, ale někdy mi jejich dožadovaná pozornost leze na nervy :-D užívej si hezkých dnů :-D Marti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, moje řeč :-), ale stejně je milujeme. I tobě pohodové dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.