středa 16. srpna 2017

zahradní aneb kde je Justýna




Fotím si květinovou zásobu na zimu. 









Vzpomínáte si v televizi na dětský seriál tedy respektive soutěž Kde je Waldo? My tuto soutěž dodnes hrajeme a naše děti posílají fotky z nějakých akcí, hlavně náš syn a nutí nás hledat v chumlu dalších lidí právě jeho. A přes emaily soutěžíme, kdo ho najde dřív. A takto se hledal v televizi i Waldo. 
Na pár vteřin tam byl obrázek a vy jste museli hledat ve shluku postav právě jeho.
Tak dnes - kde je Justýna?

8 komentářů:

  1. Dobrý večer, Marti Justýnka je na posledních fotkách pod tůjkou.Jinak jinde nevidím . Krásný zbytek večera přeji.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, dobrý večer. Hahahaha divím se, že jsi ji našla :-) Já jsem ji původně neviděla ani naživo, než jsem ji fotila. Hezký večer.

      Vymazat
  2. Marti, foť, foť...já jsem v zimě depresivní a šílená z mála barev a krátkého dne, takže když budeš mít nějaké barevné fotečky v záloze, budu vrnět jako Justýna !
    Justýna má takovou super maskovací barvu, moje slečna Farkašová s bílým kožichem září, Miša je zrzavý, taky silně viditelný, jen Edík je šedivý, ten se občas maličko " ztratí ".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotím fotím do foroty, ať máme v zimě na co koukat :-) No Justýna je barevná, takže ta se mi občas ztratí právě na zahradě a je neviditelná. Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Hezky se Justýna zašila do stínu...

    OdpovědětVymazat
  4. I ta jedna Justýna.Na schovávanou si zahrála. A přesně věděla kam zalézt.
    :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo to dělá často a při jejím zbarvení často není vůbec vidět :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.