úterý 29. srpna 2017

pojďte dál ...



Nevím, proč jsem si v našem posledním domě, tedy doufám, že je poslední, vzpomněla na rohožku před dveře teprve před pár dny. Možná je to proto, že do domu vedou schody, nevcházíme tedy rovnou ze zahrady. Domácí, my dva s mým mužem, se zouváme vždy většinou v předsíni. 
Ale pokud tady máme rodinnou párty, tak to fakt neřeším. Někdo totiž chodí v ponožkách či bos z domu ven a někdo z venku v letních sandálech dovnitř. Takže je to úplně jedno. 
V přízemí navíc máme dlaždice. 
Ale právě z tohoto důvodu se nám zdá, že je rohožka víc než užitečná věc.
Už jsem se dávno rozhodla, že pokud budu kupovat i obyčejné věci každodenní potřeby, budou něčím zvláštní, ne obyčejné, musí být zkrátka krásné, pro potěšení.
Toto je kompromis, páč se každému z nás líbilo něco jiného.
Já chtěla trochu extravagantnější, např. rohožku ve tvaru kočičí hlavy a můj muž úplně obyčejnou.
Kokosová rohožka je myslím dobrá volba. Velký výběr mají právě na 4home.
Včera jsme rohožku položili na "značku". Můj muž dí, to jsem zvědavý, co Justýna.
Proč? No jo, panebože, náš asociál nemá rád nové věci. 
Jsem zvědavá, zda vůbec vyjde ven. Spí celý den na dvoře. 
Vejde do domu z druhé strany, nají se a chce za námi na zahradu. U dveří z domu se zastaví a snad i vykulí oči a prohlíží si novou překážku. Dost dlouho na rohožku civí a pak ji opatrně obejde na malinkatém prostoru, aby se jí ani nedotkla.
"Vítejte u nás doma."

10 komentářů:

  1. Krásná rohožka,já před lety koupila v Ikee jednu s jelenem a hned si jí taťka všiml.a protestoval ...:-))
    Hezký večer!
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, toto byla naše společná volba a líbí se nám oběma a ještě nás baví :-) Hezké ráno.

      Vymazat
  2. Jé,ta je moc hezká:-)Krásný večer:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych preferovala doma obyčejnou. Ale vzhledem k tomu, že máte kočku, mi tahle přijde docela vtipná. Snad se s ni Justýna smíří (pokud bude chtít použít průlez ve dveřích, tak ji asi nic jiného nezbude ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, ona si časem zvykne. A přesně, jelikož svoje dvířka používá, tak bude muset. Když jsme koupili novou sedačku do obýváku, vyhýbala se jí několik měsíců, než ji vzala na milost :-), tady to nepůjde.

      Vymazat
  4. Jsem ujetá jako ty, mám rohožku se sovičkami.
    Justýna si bude chrochtat, až si poprvé " zadrápkuje " a zjistí, jaké blaho dokáže drápkům dopřát kokosová rohožka. Můj Míša ji naprosto miluje a chodí se s ní laskat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi sovičkami se mi taky moc líbila :-) Ale jelikož jsem musela ustoupit od té kočičí hlavy, uznávám, můj muž je realista a musela jsem uznat, že by moc praktická nebyla, hledala jsem už jen kočky :-) No, asi máš pravdu a bude ji Justýna používat. Hezké ráno.

      Vymazat
  5. Mi se ta rohožka moc líbí. Takovou bych si vybrala. A jak znám svou kočku Kuličku, byla by první, co by ji odzkoušela. Miluje totiž všechno nové. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, já už tu rohožku miluju. A naše Justýna naopak nové věci naprosto nesnáší. Je z nich trochu "hyn" :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.