středa 9. srpna 2017

kari rizoto s bambusovými výhonky

 
Jednoduché a rychlé vděčné jídlo na sto různých způsobů.
Už jsem jej dlouho nevařila, tak jsem si trochu vyhrála.
Za časů našich maminek a babiček to bylo jídlo naprosto všední a podřadné a většinou se vařilo ze zbytků masa, které zbylo od předešlého oběda. 
Dnes je rizoto povýšeno na něco úžasného a skvělého a ze zbytků ho rozhodně nedělám.
Toto se mi velmi povedlo, takže zařazuji do svého virtuálního receptáře.
Na oleji jsem zpěnila cibuli a přidala na kostičky nakrájené libové vepřové maso, osolila a zprudka opekla. Po té jsem přidala kari koření, dodá výbornou chuť a i barvu. Trochu jsem podlila a dusila. Asi v polovině jsem k poloměkkému masu přidala bambusové výhonky, máme je rádi. 
Tentokrát jsem místo čerstvé zeleniny přidala ke konci dušení k masu mraženou zeleninu, čínskou směs Nowaco. Tyto směsi zeleniny jako čínská, mexická, francouzská máme v mrazáku pořád, protože obsahují mnoho druhů zeleniny a některé i houby a jsou vždy připraveny po ruce. 
Vzhledem k tomu, že obědy moc neplánuji, většinou mě to napadne večer, těžko bych měla po ruce tolik různé zeleniny, která je obsahem těchto sáčků. 
Každá má trochu jinou chuť, ale skvělé jsou všechny.
Do hotového pokrmu jsem zamíchala nasekanou bazalku a samozřejmě uvařenou rýži.

2 komentáře:

  1. A vypadá to výborně, určitě to i výborně voní, jelikož já kari miluju, stejně jak maso, zeleninu i rýži. A vzhledem k tomu, že já jsem dnes nevařila, sliním.
    Marcela

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.