středa 5. července 2017

něco do sbírky



Před časem jsem se rozhodla kupovat i věci denní potřeby takové, které jsou nejen užitečné, ale také se mi opravdu líbí. Nemusí být zrovna designové, ale zkrátka nestačí mi jen užitná hodnota, ale chci mít pocit krásy kolem sebe v každodenním životě.
A nevadí, že budou třeba zavřené ve špajzu anebo v kuchyňské lince. Nepotřebuji je vystavovat.
K dóze na brambory jsou koupila ze stejné série dóza na cibuli.


A tak holky obě trůní už vedle sebe ve špajzu jako bratři v triku. Je k dostání i stejná dóza na česnek, ale toho nekupuju větší množství, takže další do sbírky asi nepřibude.

4 komentáře:

  1. Plechové dózy jsou moc hezké. Od toho, že bych se po tobě opičila v nákupech, mne odrazuje kulatý tvar - preferovala bych čtverec nebo obdélník, protože je to skladnější. Nicméně tvé nové přírůstky v domácnosti se mi líbí a zcela určitě jsou hezčí než hranatý plastový lavórek, ve kterém mám brambory já ;-). Možná aspoň na cibuli začnu, inspirována tebou, hledat něco hezkého.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, já jsem měla ještě snad před rokem brambory v malém černém kýblu :-) Jsem ráda, že jsem tě inspirovala. Hezký večer.

      Vymazat
  2. A já bych si je třeba i vystavila. Jsou moc pěkné.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou krásné, ale naučila jsem se, že vše vystavovat nemohu. Nepohnula bych se v kuchyni :-)

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.