pondělí 5. září 2016

špacír



Někdy člověk objeví krásu tam, kde by ji nehledal.
Zaujalo mě schnoucí kukuřičné pole.
Šla jsem letos špacírem kolem něj vícekrát, ale zelené s kukuřičnými klasy mě zaujalo 
pouze jako možnost dobré večeře.
Kukuřici miluju.



V dálce byl vidět Říp.
Ten kopec mě neustále fascinuje. 
Nevím, jestli je to jeho tvarem anebo pověstí. 
Počátek zakotvení či usídlení národa ... 
Přitahuje mě víc, než jiná hora v Čechách.
Možná to není náhoda, že teď pod Řípem žijeme.




8 komentářů:

  1. Marti u Vás je ale krásně ♥ a tu kukuřici bych si dala hned :o)
    Měj se moc hezky...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je. Ještě jsme nestačili za ty tři roky, co tady bydlíme, moc okolí prozkoumat, ale na Říp jsme už vylezli :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Marti, krásné fotečky Vaší naší Hory :), máme Říp rádi, ale naposledy jsme tam byli před 15ti lety, to ještě holky měli naše brouzdání po vlasti naší jezdily s námi. Sami jezdíme jen na jih Čech a nebo po Moravě. Kukuřice jsou u nás lány, ale není tak suchá. Pohlaď chlupatou květinku a měj pěkný den Maryša :)))

    OdpovědětVymazat
  3. U Vás je moc krásně!Rádi tam jezdíme...Hezké úterý přeji Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný podvečer,
    opravdu pěkné fotky a milý blog.
    Přeji hezký večer.
    Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý večer,
      moc děkuji za pochvalu. Jsem naprostý začátečník fotograf :-), takže mě to o to víc těší. Přeji hezké dny.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.