neděle 21. srpna 2016

pokus hand made


Po téměř 25 let jsem měla už delší dobu chuť na ruční práci.
Dřív jsem pletla, šila, vyráběla šperky i do svého vlastního butiku, 
ale pak mě život zavál jinam.
Nebyl čas a ani chuť.
Teď jsem měla chuť vzít zase po letech háček do ruky.. 
Líbí se mi háčkované košíky.
Dcera mi dala nějaký zbytek vlny a háček, takže to bylo bez výchozí investice.
Za zkoušku nic nedám.
A výsledek vidíte sami.
Byla jsem pochválena dcerami, manželem i sestrou. Nikdo jiný to neviděl.
Až teď vy.
No není to vůbec dokonalé.
Ale na první pokus snad dobrý.
U druhého kulatého košíku mi došla vlna, 
takže ta ozdoba nahoře je z mnohem tenčí vlny a už to není ono.
Ale celkově se povedl líp.
Asi si koupím vlastní vlnu.


14 komentářů:

  1. Krása, moc hezké. Mi dokonalé připadají a hlavně moc miloučké. Hezkou neděli Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé Ivanko, moc děkuju. Tvůj komentář mě potěšil. I tobě hezký zbytek neděle. M.

      Vymazat
  2. Marti, jsi šikulka..Takové košíčky by se mi taky hodily,díky za inspiraci, asi se taky pokusím.. Měj se moc krásně.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, děkuji. Určitě se ti podaří. Taky přeji hezké dny. M.

      Vymazat
  3. Tak když už vám to tak pěkně jde od ruky, tak šup udělat trochu větší, ať má kočička kde spinkat. Úplně ji v tom vidím :-D
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to by bylo asi "perly sviním" :-) Ona totiž už měla dokonce dva pelíšky. Jeden jsme věnovali asi po půl roce, páč tam spala jednou. Druhý krásný proutěný jsme si nechali, ale jen proto, že slouží i jako přenoska a je do hezká dekorace, ale spala v tom párkrát a naposledy snad před 3 lety. Ona má ráda na spaní naprosto nevhodná místa. Byla by v tom hezká :-), ale nevěřím, že by v tom někdy spávala. Ona má mnohem raději košíky mrňavé anebo odložené cestovní tašky :-)

      Vymazat
  4. Super. Pekne kousky. Vy jste cela rodina kreativni a zrucna, takze me to ani neprekvapilo:)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, šikovné kousky, jak je vidět háčkování se nezapomíná :))), já s háčkem a klubíčkem jezdím i na chaloupku, někdy něco udělám, ale většinou je to podle mého muže jen sáček věcí navíc :))) Máš to pěkně provedené, já teď dělám kamarádce ošatku na chlebík , je to obháčkovaná šňůra - Maryša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, no nezapomíná a začalo mě to bavit - no nová premiéra :-) Jéé ta ošatka by mě zajímala. Pošleš mi pak fotku prosím? M.

      Vymazat
  6. Hezké košíky a určitě jsou dobře využité.Já teď háčkuji kytičky na levandulové pytlíky a nějak jsem se zasekla.Pořád je něco jiného na práci.
    Ať se ti daří další háčkování a přeji hezký zbytek léta.
    Daška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daško, moc děkuji za pochvalu. Od tak kreativního člověka, za jakého tě považuji, si toho obzvlášť vážím. Přeji ti také hezké dny. M.

      Vymazat
  7. Košíčky se ti povedly. Připomnělo mi to, že jsem slíbila uháčkovat větší košíčky do koupelny.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.