čtvrtek 26. května 2016

dáme si do bytu ...



Anebo do domu vázu a pod vázu stůl.
Nevím, proč asi dva dny mi zní text této staré písně v hlavě a vlastně se mi dnes hodí.
Od dcery jsem tedy nedostala vázu, ale krásnou skleněnou misku od Kare.
Zatím nevím, kam s ní a na co, ale je krásná designová a z druhé strany vypadá jako mušle.



A ještě si dáme do domu nový koberec, protože výměna je nutná a už vybírám delší dobu.
Pořídila jsem jej na Bonami, kde už jsem nakoupila vícekrát, takže předpokládám, že i tento nákup bude skvělý..
No, vlastně jsem jej ještě nepořídila, protože dorazí až v polovině června a chtěla jsem původně o něm psát, až jej budeme mít rozložen doma v obýváku.
Ale třeba někdo z vás také potřebuje výměnu a teď běží kampaň na hezké designové koberce v různých velikostech se slevou a kampaň končí za čtyři dny.
Kdybych tedy psala o koberci, až dorazí, už by to nebyl tip na výhodný nákup a já jsem se chtěla s vámi podělit.
Mně se líbil moc tento:

Bonami

Vlastně se mi líbilo koberců víc a musela jsem konzultovat výběr s dcerou a samozřejmě se svým partnerem, A nakonec zvítězil koberec s geometrickým vzorem a v barvách, které se do našeho příbytku hodí.
Už se těším.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.