pátek 15. dubna 2016

dárek - třeba někoho potěší

Dnes jen krátce. 
Po vánocích v prosinci jsem se na blogu zmiňovala, že jsem svojí rodině a přátelům věnovala jako dárek svůj malý počin Jen pro dnešní den. Původní záměr byl jen tento. Nicméně stalo se a nyní je knížka k dispozici zde
Dnes jsem se rozhodla věnovat někomu, kdo mě rád čte, jeden výtisk ze své malé zásoby, co mám doma. 
Kdo máte zájem, prosím do komentáře vaši emailovou adresu. 
V úterý vylosuji jednoho z vás a třeba vás můj dárek potěší...
Hezký víkend všem.

10 komentářů:

  1. Tak jsem první, kdo se hlásí.
    Objevila jsem tento blog teprve nedávno, ale ráda si sem chodím užít vašich pěkných textů. A je fajn, že jsou vydané knižně.
    smerdovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji !!! A obdivuji. A mě by určitě potěšila. Petra homestyle57@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj,chodím tu ráda číst!!můj meil je-zdena.kojecka@seznam.cz.
    Přeju pěkný víkend!Zdena

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím, já se chci také bavit ;-)
    j.jersakova@seznam.cz
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím, já se chci také bavit ;-)
    j.jersakova@seznam.cz
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Marti, v první řadě moooc gratuluji! To je jako sen vydat knížku a je jak pozoruji, tak sny se plnit dají a je to úžasný! Ráda se řadím mezi soutěžící o tvou knihu, kterou si moc ráda přečtu. můj email:
    j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se přidávám s gratulací .. a ráda si zasoutěžím i o knížku, určitě je čtivá, jako tenhle super blog.. Len.poru@seznam.cz
    Lenka /kočka

    OdpovědětVymazat
  8. Martinko, děkuji za knížku, jedno už vím, nedá se číst na dobrou noc, protože člověk se probere, směje se a nemůže usnout. Je to prima vyprávění, měj pěkný večer a dobrou noc Maryša :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maryško, děkuji, jsem ráda, že nelituješ, že sis knihu ode mě koupila a že tě baví. Hezkou neděli. M.

      Vymazat
  9. Od pátku až do pondělního dopoledne jsem se nedostala v klidu na net a teď koukám, že jsem málem propásla soutěž. Takže za pět minut dvanáct se hlásím taky. Marcela
    incomplette@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.