čtvrtek 11. února 2016

koza, netopýr - tak to je blázinec!!!

archiv Bára Tesnerová
Ne, že by u nás v Čechách blázinec nebyl:
Prozrazená státní tajemství (taky bych chtěla, aby někdo zaplatil miliony za moje unesené dítě, i když jelo, kam nemělo), prezident, jehož slova jsou zbraň a měl by na ně mít zbrojní pas a další a další, ale nechci být vážná, takže trochu vtipu.
V Indii byla zatčena a uvězněna, tedy je ve vazbě, koza.
Ano, opravdu myslím to chlupaté zvíře s mlékem, které spásá kde co.
No a přes několikeré upozornění spásala trávu u souseda a nyní jí hrozí trest až dva roky.
Kdo nevěří, čtěte zde idnes koza ve vazbě.
Samozřejmě byl zatčen i majitel, páč má nevychovanou kozu.
No, proto!
Zajímalo by mě, zda jsou ve společné cele.
Tak toto je přes čáru i pro mě.
Kdo čtete můj blog, tak víte, že u nás v naší rodině se také dějí věci ne úplně standardní a normální, ale toto je moc i na mě.
I když bláznivých věcí se v naší rodině děje dost a nic není úplně v normě.
Jen pro příklad:: jako že mi volá můj muž do mé bývalé práce, aby mi sdělil, abych pomohla rychle jeho kolegyni.
Přece spolupracuji s policií, tak ať proboha někdo přijede!
Ptám se kam a co se děje.
No, kolegyně má v ložnici netopýra a už volala i na horkou linku pro odchyt netopýrů a nikdo jí nechce pomoct.
Nesmí ho prý v žádném případě vyhodit, ať mu dává vodu a hlavně jej nesmí vyplašit, páč je za to pokuta 5000 Kč...
Ale ani já jsem nepomohla, páč mě známí z policie odkázali právě na odchyt netopýrů.
Je to pár let, takže fakt nevím, jak to dopadlo, ale smáli jsme se tomu ještě měsíc
Hlavně moje úžasná asistentka. Viď, Ivet?
A proč nepřijela odchytová služba?
Netopýr se schová a těžko se potom hledá. Na to není čas.
Ale pozor, je chráněný!!!.
No nevím, jak dlouho byla ložnice nepoužitelná.
Já bych tam tedy taky nechodila.
No není to blázinec?
Abych se vrátila na začátek, chudák koza. Panebože, chuďato, je ve vazbě.
No, už jsem žila s ledajakými zvířaty - rybičky, šneci, morče, pes, kočka, bílé myšky, veverka, cizokrajné ptactvo a normální myši, kterých se fakt bojím (jsem prý po krk chlap, ale v tomhle typická ženská - nohy na stole atd.), ale netopýr to ještě ne.
Hurá, to je kocourkov.
Tady jsem doma.

2 komentáře:

  1. V tomto divnom svete sa uz nicomu nedivim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já taky ne, ale koza mě fakt rozesmála, i když je to smutné a ukazuje to, jak se lidé dnes neumí domluvit nikde na světě.

      Vymazat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.