sobota 5. září 2015

zahradní proměny opět




Trochu mě překvapuje, jak na sklonku léta zahrada pořád rozkvétá. I keře, které ještě nekvetly. Těší oko a duši.
Dnešní příspěvek a hlavně zahradní pohledy do malých zákoutí dnes posílám především svému nejvěrnějšímu čtenáři, který by chtěl, abych dávala příspěvky aspoň třikrát denně :-) a fota ze zahrady miluje.
Takže mami, tady to máš.
Jedná se o mámu mého muže. Nikdy jsem slovo tchyně nepoužívala a přísahám, že po spuštění nové reality show se stejným názvem ani nikdy nepoužiji. Teď jsem se zpronevěřila všem svým zásadám a kritizuji něco, co jsem neviděla a nikdy neuvidím, a nemám ani protinávrh a přesně tento typ kritiky nesnáším. Ale v tomto případě mi stačila reklamu, kterou jsem náhodně zahlédla, páč reklamy pořád sleduji z profesních důvodů, ale to už jsem jednou psala.
Takže ještě jednou. Mami, zahrada pro Tebe.












Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za návštěvu a za milé komentáře, které mi zde zanecháváte. Díky za váš čas.